Minden partnerünknek automatikusan létrehozunk egy online felhasználói fiókot (amennyiben a GDPR előírásainak megfelelően ezt kéri), melyben időrendi sorrend szerint megtekinthetők a korábban kiküldött, valamint befogadott elektronikus számlák. A saját fiókhoz minden partnerünk egyedi azonosítót kap, ezzel kizárva az illetéktelen hozzáférés lehetőségét.
Az online fiókban a számviteli törvénynek megfelelően tárgy + 8 évig a digitális archiválás szabályairól szóló 1/2018.(VI.29) ITM előírásainak megfelelően tároljuk bizonylatait.
Az online fiókban látható a kiküldött számlák kézbesítési státusza, amit rendszerünk logol, azaz az átvétel időpontját rögzítjük. Az át nem vett bizonylatok esetében tetszőleges időközönként automatikusan (beállításnak megfelelően) „átvételi értesítő” küldhető mindaddig, amíg a vevő meg nem nyitja számláját.
Az online fiók egyedi beállításai alapján további (automatikus) rendszer üzenetek küldhetők, mint pl. fizetési emlékeztető, fizetési felszólító (tetszőleges szövegezéssel) akár sms-ben is.
Az online felhasználói fiókban tárolt e-számlákat kontírozhatja, ill. azokról különböző összesítőket, riportokat készíthet, melyeket letölthet (Excel export, tömörített fájlként). Ezen túl a felhasználói fiókban különböző partner audit és statisztikai adatok kérhetők le, valamint könyvelési adatexport is rendelkezésre áll a feldolgozás megkönnyítése érdekében.
A felhasználói fiókhoz társ felhasználó (pl. könyvelő, kontroller… stb.) is rendelhető, akár korlátozott jogosultsággal is.